do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Kategorija | Donji dio trenerke |
Pol | Za žene |
Namjena | Lifestyle |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Siva |
kategorije | Apparel |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.