do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
adidas ESSENTIALS je ženski lifestyle donji dio trenerke za žene prepoznatljivog izgleda.
Idealna je za trening, ali i za svakodnevne aktivnosti, omogućavajući bezbrižno i udobno kretanje. Ne ističemo mi da je adidas prvi na svijetu predstavio trenerku davne 1964. godine, ali ne znači da to drugi nisu rekli. Ono što je nepobitno je da se prepoznatljivi logo pojavljuje već decenijama, bilo na stadionima, u andergraund klubovima ili na ulicama metropola. Ovaj ženski donji dio trenerke standardnog kroja poseduje elastični pojas sa vezicama, pomoću kog možete lako da je personalizujete. Ranfle na nogavicama obezbjeđuju odlično prianjanje i sprečavaju neželjeno pomjeranje. Bočni džepovi mogu da vam posluže za odlaganje telefona ili ključeva. Kupovinom naših proizvoda od pamuka podržavate održivu proizvodnju pamuka.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Sastav | 100% Poliester |
Kategorija | Donji dio trenerke |
Pol | Za žene |
Namjena | Lifestyle |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Crna |
kategorije | Apparel |
Kolekcija | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Posljednje ocjene proizvoda