do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
adidas AEROREADY je ženska dukserica za trčanje sa rajsferšlus zakopčavanjem i podesivom kapuljačom.
Zahvaljujući svestranom dizajnu može se nositi u svakoj prilici u kojoj ste slobodni da ponesete atraktivnu sportsku kombinaciju. Napravljena je od pamuka, poliestera i elastina, koji donose prijatan osjećaj tokom nošenja i u svakoj situaciji pružaju dodatni komfor. AEROREADY tehnologija apsorbuje znoj sa kože i zadržava vašu jutarnju svježinu tokom cijelog dana. Dvostruko pletena tkanina ,mekana na dodir, ima ugrađenu rastegljivost koja se prilagođava vašem tijelu i povećava udobnost. Ova adidas M4T ženska dukserica sa kapuljačom, dizajnirana u FreeLift stilu, biće vaš odličan izbor.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Sastav | 51% Bumbac/44% recycled Poliester/5% Elastan |
Kategorija | Dukserica |
Pol | Za žene |
Namjena | Trening |
Brend | adidas |
Uzrast | Za odrasle |
Boja | Crna |
kategorije | Apparel |
Kolekcija | Performance |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.
Posljednje ocjene proizvoda