do 6 mjesečnih rata bez kamate Pogledaj više
U sklopu EcoVision projekta za vas izdvajamo eco-friendly modele poznatih brendova izrađene od recikliranih, veganskih, biodegradibilnih i drugih materijala koji doprinose zaštiti i očuvanju životne sredine.
adidas Essentials Brand Love haljina za djevojčice namijenjena je malim modnim ikonama koje već znaju šta je briga o planeti.
Klasičnog A- kroja, materijal je nastao od recikliranog sadržaja nastalog od proizvodnog otpada i ostataka iz domaćinstva nakon konzumiranja, kako bi se izbjegao veći uticaj na životnu sredinu. Osim toga, adidas proizvodi od pamuka podržavaju održivu proizvodnju pamuka. Izgledajte dobro, osjećajte se dobro i uradite nesto dobro za našu planetu. Ova haljina sa kapuljačom donosi stil sportske elegancije. Francuski frotir i rebraste ranfle obezbjeđuju neophodu toplotu tokom hladnijih dana. Jesen je na pragu, ali vi ne treba da brinete o tome, jer vodootporna tkanina i kapuljača omogućavaju da otrčite u zaklon prije nego vam se pokvari izgled. Veliki štampani adidas logotip ističe ljubav prema brendu.
Specifikacija:
Karakteristika | Vrijednost |
---|---|
Sastav | 52% Bumbac/48% Poliester reciclat |
Kategorija | Dukserica |
Pol | Za djevojčice |
Namjena | Trening |
Brend | adidas |
Uzrast | Za manju djecu (4-7 g.) |
Boja | Roze |
kategorije | Apparel |
Kolekcija | Sportswear |
Proizvođač | Adidas AG Add: Adi-Dassler-Strasse 1, Herzogenaurach Bayern (Bavaria) 91074, Germany |
Uvoznik | Sport Vision Doo, Bani 75, Zagreb |
Održavanje | Prema ušivnoj etiketi |
Priča o adidasu počela je u malom gradu u Bavarskoj, Njemačka. Adi Dassler registrovao je 1924. kompaniju Gebruder Dassler Schuhfabrik i započeo svoju misiju koja je imala za cilj da obezbjedi sportistima najbolju moguću opremu. Zlatne medalje u Amsterdamu (1928, Lina Radke) i Berlinu (1936, Džesi Ovens) su prve nagrade i prekretnice - i samo početak priče. Slijede dugogodišnji uspjesi, razvoj brenda i pozicioniranje na tržištima širom svijeta. adidas je danas jedan od vodećih svjetskih brendova sportske opreme.
Proizvodne i marketinške inicijative primarno su fokusirane na ključne globalne sportske kategorije i na tržiste sportskog životnog stila. Stav brenda „all in" u osnovi je svih inicijativa i predstavlja jačanje spone sa potrošačima. Uz širok, ali selektivan pristup distribuciji i strategiji formiranja cijena, adidas se jasno pozicionirao kao vrhunski brand na svim tržištima, nudeći široku paletu proizvoda koji su podijeljeni u nekoliko kategorija.
adidas Sport Performance dio je kolekcije koji je u potpunosti fokusiran na sportiste koji zahtjevaju performanse na prvom mjestu, a stil na drugom. Svaki sport je važan, međutim osnovne kategorije su trčanje, fudbal, košarka i trening.
Obavezni kolačići čine stranicu upotrebljivom omogućavajući osnovne funkcije kao što su navigacija stranicom i pristup zaštićenim područjima. Sport Vision koristi kolačiće koji su nužni za ispravno funkcionisanje naše web stranice kako bismo omogućili pojedine tehničke funkcije i tako Vam osigurali pozitivno korisničko iskustvo.
Statistički kolačići anonimnim prikupljanjem i slanjem podataka pomažu vlasnicima stranice da shvate na koji način posjetioci komuniciraju sa stranicom. Radi se o kolačićima koji Sport Visionu omogućuju web analitiku, tj. analizu upotrebe naših stranica i mjerenje posjećenosti, koju Sport Vision provodi kako bi poboljšao kvalitet i sadržaj ponuđenih usluga.
Marketinški kolačići koriste se za praćenje posjetilaca kroz web-stranice. Koriste se kako bi se korisnicima prikazivali relevantni oglasi i potakli ga na interakciju, što je bitno za izdavače i oglašivače trećih strana. Sport Vision koristi Google Analytics kolačiće ads/ga-audiences i collect, te Facebook kolačiće fr i tr.