Suština umjetnosti trčanja više nije u tome da budemo najbrži - pokazalo je novo istraživanje koje je brend Adidas sproveo na uzorku od 6.000 trkača iz šest svjetskih metropola (Los Anđelesa, Njujorka, Londona, Šangaja, Tokija i Pariza). Naime, studija Why We Run pokazala je da su današnji trkači mnogo više fokusirani na druge benefite tog sporta, te da čak 87% ispitanika trči zarad ličnog napretka.
Stoga je adidas Running tim, u okviru kampanje Faster Than_ u kojoj su u fokusu inspirativne lične priče o razvoju i napretku, pozvao trkače širom svijeta da daju potpuno nov smisao značenju riječi "brzo", dijeleći uvjerenje da je "brzo lični osjećaj".
Istraživanje je još pokazalo da je dinamika savremenog života jedan od glavnih razloga zašto se ljudi opredjeljuju za trčanje, pa 60% anketiranih smatra da redovno trčanje doprinosi njihovom psihičkom zdravlju, dok 47% njih kaže da im trčanje omogućava da se oslobode stresa koji im nameće moderna svakodnevnica. 68 odsto ispitanika priznaje da jedino dok trče ne nose mobilni telefon sa sobom.
Čak 34% ispitanika je trčeći upoznalo nekog svog prijatelja, a 20% njih je na ovaj način srelo svog partnera.
Vođeni tim rezultatima, čelnici brenda Adidas pozvali su trkače širom svijeta da postanu zvijezde Faster Than_ kampanje i da inspirišu druge tako što će podijeliti priče o ličnom razvoju. Kampanja tako slavi trkače kao što su Martinus Evans, dugoprugaš koji je negativne komentare i podsmjeh ljekara na račun njegovog tijela pretvorio u motivaciju, ili Noah Lyles, trenutni svjetski šampion u trčanju na 200 metara u muškoj kategoriji.
Priče Chinae Alexander, punijeg fitnes modela, ili Ellie Lacey, koja je preživjela hitnu transplantaciju jetre, a zatim postala svjetski trkački šampion, te legendarne maratonske trkačice Kathrine Switzer, o prevazilaženju predrasuda i životnih prepreka, takođe su dio kampanje. Switzer je poznata po tome što je bila prva trkačica koja je učestvovala na Bostonskom maratonu 1967. godine, kada su je muški trkači na silu izgurali sa staze. Ona se, međutim, fizički izborila i završila trku.
Kao omaž tim pričama, dizajneri brenda Adidas kreirali su nove modele patika, ali i kolekciju trkačke odjeće koja doprinosi da trkači dostignu lični osjećaj "brzog". Od novog, laganog SL20 dizajna, sa savremenim Lightstrike srednjim dijelom đona za eksplozivne pokrete i brzinu, preko majica i donjih dijelova trenerki, Adidas je kreirao kolekciju za svaki profil trkača.
Dajte i vi novo značenje pojmu brzog u novim Adidas SL20 patikama za trčanje. Pronađite ih u našim prodavnicama ili naručite online.
Sport Vision tim